.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران 1700 طرح نیمه تمام دارد

معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به اینکه در سه سفر دولت 23 هزار میلیارد تومان اعتبار به مازندران اختصاص یافت، گفت: بیش از یک هزار و 700 طرح نیمه تمام در استان مازندران وجود دارد که باید اجرایی شود. 


به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، سید عیسی هاشمی حیدری ظهر امروز در نخستین نشست مشورتی فنی و عمرانی فرمانداری‌های استان مازندران اظهار داشت: تاکید ما بر توسعه متوازن شهرهای استان مازندران است.
وی با بیان اینکه شهرهای استان مازندران به طور زیرساختی باید توسعه یابند، تصریح کرد: توسعه شهری باید از بخش‌ها و محله‌ها انجام شود.
هاشمی یادآور شد: مرکز استان نماد و شاخص یک استان است و توسعه آن موجب پیشرفت همه شهرستان‌ها می‌شود.
این مسئول با تاکید بر اینکه اعتبارات باید براساس ظرفیت‌های شهرستانی تقسیم شود، خاطرنشان کرد: برای دستیابی به توسعه سریع و پایدار اعتبارات شهرستانی به صورت بهینه مصرف شود.
معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به اینکه در سه سفر دولت 23 هزار میلیارد تومان اعتبار به مازندران اختصاص یافت، ابراز داشت: بیش از یک هزار و 700 طرح نیمه تمام در استان مازندران وجود دارد که باید اجرایی شود.
وی ادامه داد: هدف ما جلب اعتماد مردم به دولت است.
هاشمی با اشاره به اینکه دولت توجه ویژه‌ای به توسعه راه‌های استان دارد، بیان داشت: 10 هزار میلیارد تومان اعتبار دولت برای راه‌های استان مازندران اختصاص یافت.
این مسئول به اجرای درست طرح هادی در روستاها تاکید کرد و متذکر شد: باید بر اساس ظرفیت‌ شهرها پروژه‌های توسعه‌ای تعریف شود و برنامه‌ریزی فرمانداری‌ها به اجرای پروژه‌های نیمه تمام شهرها باشد.
معاون استاندار مازندران گفت: شهرهای غرب مازندران ظرفیت گردشگری و شرق استان دارای ظرفیت صنعتی هستند که باید به مرکز استان به عنوان نماد مازندران توجه ویژه‌ای شود.
فرماندار ساری نیز در این همایش با تاکید بر اینکه بودجه‌های مصوب مستقل به فرمانداری‌ها واگذار شده، خاطرنشان کرد: فرمانداری‌های باید با اداره‌ها تعامل داشته باشند تا تقسیم بودجه و توزیع با مشکل مواجه نشوند.
سیدعباس حسینی‌نژاد اذعان داشت: در کنار تعهد و همدلی دستگاه‌های اجرایی با فرمانداری‌ها، توسعه شهری مسجل می‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

کارشناس 1 دي 1390
اقای معاون اشاره فرمودند که در طول سه سفر بالغ بر 23هزار ملیارد تومان اعتبار به مازندران تزریق شد اگر جنین است چرا حجم تولید ناخالص استان در حد 8هزار ملیارد تومان است یعنی 30درصد منابع تزریقی در استان رسوب کرده و بقیه از استان خارج شده علت چیست ایا استان توان جذب انرا نداشته و یا مدیریت حذب و اصلاح ساختار و ایجاد ظرفیت از توان مدیریت استان خارج است ریشه عقب افتادگی در استان ناشی از بی لیاقتی و کفایتی در حوزه مدیریت و کنترل و نظارت است یا .... بهر تقدیر اگر 1700پروزه در سطح عمرانی نیمه تمام داریم معادل 2900پروزه صنعتی داریم که ار 10تا 90درصد پیشرفت فیزیکی تا کنون نتوانستند با وجود تزریق 3هزار ملیارد تومان به بهر برداری برسند ضمنن اینکه 1900پروزه صنعتی فعال هم بیش از 45درصد ان در حال تعطیلی هستند ریشه اینهمه نابسامانی در عرصه تولید و اشتغال در بخش های اقتصادی کجاست

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.